martes, 8 de abril de 2008

Leerlo para creerlo, Un Urra para Isleña de Navegacion

Un gaditano contesta en 'andalú' a una carta en catalán del Ayuntamiento de Barcelona.Madrid
La inmersión del catalán en la vida española causa, en ocasiones, situaciones esperpénticas, en las que lo mejor que puede ocurrir es que el humor se apodere de ellas. Tal es el caso del cruce de cartas que reproducimos bajo estas líneas. La misiva en catalán del consejero del área de Juventud de Ayuntamiento de Barcelona a la empresa andaluza Isleña de Navegación, S.A., de Algeciras, creó tal situación que la mejor respuesta fue el humor. La contestación en 'andalú' del consejero-director de la empresa gaditana no tiene desperdicio: 'No ha sío una hartá de difisi enterarno de lo sucedío, y má o meno extamo cazi orientao'. Y como despedida, un 'Ea, zeñores, quedar con Dió'.
CARTA CATALANA
Ajuntament de BarcelonaAREA DE JOVENTUT I ESPORTS
Barcelona, 14 de gener de 1.986
Senyors,Com cada any, l'Area de Joventut i Esports de l'Ajuntament de Barcelona, editará la revista 'Qué fem aquest estiu?', publicació que pretén donar als joves de la nostra ciutat la informació necessaria per preparar les seves vacances. A la vegada, es creara un banc de recursos que estará a disposició dels joves que vulguin consultar-lo.Per aquest montiu, us preguem ens envieu els vostres programes i ofertes el més aviat possible. I com máxim fins a l'i de maig de 1.986.La correspondencia ha d'aruar adreçada a:Centre d'Informació i Assessorament per a Joves.C/ Avinyó, 7 pral.08002 BarcelonaTel. 3011459Tanmateis, aprofitem l'ocassió per recordar-los que durant tot l'anvens poden enviar tot tipus d'activitatas i programes que puguin esser d'interés per a joves. Agraint la seva colaboració, els saludem atentament.
CARTA ANDALUZA
Isleña de Navegación,
Consejero Director GeneralAgesira Mare, (Cal)
24 d'Enero 1.986Zeñó:
He recibío zu carta de fesha catorse der corriente me d'Enero.Nó ha sío una jartá de difisi enterarno de los sucedío, y má o meno eztamo cazi orientao.Lo que todavía no z'entiende der tó e lo de "Que fem aquest estiu?" y ezo no lo podemos conchabá. En cuantito lo zepamos le contestaremo con musho ane.
Eá, zeñores, quedar con Dió.

No hay comentarios: